Point Made communicatie – 2016 was een goed jaar, 2017 belooft zelfs meer

Twee keer knipperen met je ogen en er is weer een jaar voorbij. Voor Point Made was 2016 een roerig jaar met personele veranderingen en een verhuizing. We hebben afscheid genomen van Natalie Rosien die haar weg heeft weten te vinden naar de Consumentenbond en Roxanna Benink die als freelancer is gestart waardoor we gelukkig nog samen blijven werken. Jojanneke Koedam is in februari bij ons gestart en levert een waardevolle bijdrage aan de kwaliteit van onze opdrachten en communicatie. We hebben meer aandacht besteed aan onze website met dank aan Jannes en Mannes, want ja ook wij hebben de neiging minder tijd te besteden aan onze eigen communicatie.

Innovatie en duurzaamheid

We hebben in 2016 voor het eerst met flexibele abonnementen gewerkt en ook dat is een verbetering gebleken. De opdrachtgever weet zo precies wat hij/zij krijgt en hoeveel dat gaat kosten. Voor wat betreft de opdrachtgevers is er ook een verschuiving gaande. We ontdekten gaandeweg in 2016 dat de sociaal maatschappelijk markt ons sterk aanspreekt en dat duurzaamheid en het verbeteren van de leefomstandigheden zaken zijn waar wij ons graag achter scharen. Communicatie speelt ook hierbij een cruciale rol. De wereld verbeteren begint vaak in het klein, maar wat als je groter wil worden? De wereld om ons heen is aan het veranderen, er heerst vaak angst, maar er is ook een positieve beweging gaande. Die van innovatie en duurzaamheid. En daar spelen wij in 2017 graag op in.

2017 en verder

Een van onze opdrachtgevers levert in 2017 bijvoorbeeld een grote bijdrage aan het verbeteren van de gezondheid en levensduur in de randstad op een duurzame manier. Zijn project zorgt ervoor dat er fijnstof uit de lucht gehaald wordt. Hij heeft ons ingeschakeld om dit unieke project in 2017 voor het voetlicht te brengen. Een spannende en leuke klus!

In 2017 gaan we ook door met het verzorgen van de communicatie voor Geslaagd in het vak, de actieagenda van de gemeente Den Haag. Maar wel met een nieuwe focus, namelijk gericht op the Next Economy. Een concept wat uit de koker van Rifkin komt en waarbij de arbeidsmarkt en het onderwijs met hele andere ogen bekeken wordt. En natuurlijk hopen we op nieuwe leuke opdrachten, niet te veel, want we willen graag klein blijven en kwaliteit leveren op een voor de opdrachtgever betaalbare, persoonlijke manier. Net zoals we in 2016 gedaan hebben. Al met al, was 2016 een succesvol jaar vol dierbare herinneringen en kijk ik er naar uit dit in 2017 voort te zetten. Jullie horen nog van ons!

foto meiden Point Made 2016

Van communicatieadvies tot -uitvoering: Point Made, een communicatiebureau in Den Haag, neemt werk uit handen bij kleine en grote communicatievragen. Onze focus ligt op sociaal-maatschappelijke opdrachtgevers, het onderwijs, start-ups en het MKB.

Laat een reactie achter

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *