Even voorstellen
Sociale focus
Het ondernemen zit mij in het bloed. Vanaf 2011 ben ik als ondernemer gestart. Mijn focus? Het sociaal-maatschappelijke domein, met vooral opdrachtgevers in het onderwijsveld. Ik heb de ambitie als communicatieadviseur bij te dragen aan initiatieven die ik een warm hart toedraagt. Het resultaat van die keuze? Een duidelijke expertise in communicatie bij verandertrajecten en een zorgvuldig opgebouwd en warm netwerk. Ik moet hier wel bij vermelden dat ik het prettig vind om het sociale af te wisselen met het commerciële, omdat ik het belangrijk vind scherp te blijven en prestatiegericht te werken. Het gaat nou eenmaal vaak wat ‘sneller’ in de commerciële sector, ook voor wat betreft het volgen van en werken met trends. De energie die ik opdoe in de commerciële sector neem ik graag weer mee naar het sociale domein.
Het team
Daar kan ik kort over zijn: het team dat ben ik! Ik heb een periode mijn eigen communicatieadvies buro gehad, maar sinds 2017 werk ik weer als ZZP’er. Natuurlijk heb ik een uitgebreid netwerk met daarin alle expertise vertegenwoordigd, die ik en mijn opdrachtgevers nodig hebben in mijn werk als communicatieadviseur.
Point Made heeft een eigenzinnige visie op groei; voor mij gaat groei niet per se over omvang maar veel meer over diepgang en kwaliteit. Ik wil dan ook groeien door klein te blijven, mijzelf continu uit te dagen in mijn persoonlijke ontwikkeling, trends te volgen en toe te passen en te blijven werken voor opdrachtgevers waar ik blij van worden.
Wat anderen zeggen
“Ik heb Susy leren kennen als een zeer proactieve senior communicatieadviseur die stevig in haar schoenen staat en precies weet wat ze doet. Ze voelt feilloos aan wat er speelt binnen een team of organisatie, en beweegt daar soepel in mee. Tegelijkertijd is ze niet bang om kritische vragen te stellen, ongeacht wie ze voor zich heeft, en weet ze met haar directe stijl snel tot de kern te komen. Dat doet ze altijd met de juiste toon: helder, scherp waar nodig, maar ook met gevoel voor sfeer en verbinding. Als collega is ze gezellig, authentiek en iemand waarbij je precies weet waar je aan toe bent….
…Susy krijgt zichtbaar energie van verandervraagstukken. Ze is analytisch, kan goed schakelen tussen hoofdlijnen en details, en heeft een sterk gevoel voor hoe communicatie ingezet kan worden om beweging te creëren. Een mooi voorbeeld hiervan is haar rol bij de naamswijziging van de opleiding Mens en Techniek – Zorgtechnologie: ze maakte een heldere doorvertaling in alle communicatie-uitingen, dacht mee over de lancering en had oog voor de belangen van verschillende stakeholders. Ze combineert inhoudelijke communicatiekennis met een creatief en mensgericht perspectief.”
(M. Wintmulder, teamleider communicatie en marketing EAS Hogeschool Rotterdam)
Iets voor jou of jouw organisatie?
Wil je mij in ‘het echt’ ontmoeten, ook voor een verkennend gesprek; dan plan ik graag een (Teams)ontmoeting in!